Sasaran dikenal pasti. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Tuesday, June 28, 2011

Sasaran dikenal pasti.

Seletah kepenatan melayan karenah bebudak kelas X tadi, aku terfikir untuk tak mengajar di sekolah lepas grad nanti. Hurm.. Jadi, sasaran aku sekarang ialah mengajar di kolej matrikulasi. Berbakti kat sana pulak.


So, hari ni aku berterima kasih kat budak-budak kelas X sebab buat aku terfikir macam ni. Memang letih melayan korang tahu! so nak beralih angin pulak. hehe..


Jadi, buat kawan - kawan pembaca sekalian, doakanlah saya ada rezeki kat matrikulasi lepas grad nanti ye.. Amin~~

2 127 comments:

Mohd Zairy Firdaus Bin Mohd A'sri said... [Reply to comment]

hehehe, meh la ngja skolah rendah... bru boleh dapat murid yg bagus bile skolah menengah...
trus2 ngajar nk bgus xbest la...

melukis awan said... [Reply to comment]

mendidik tu emang melelahkan........ tapi jangan khawatir saudariku dibalik kelelaha itu ada kebahagiaan dan pahala yang tidak akan terputus-putus.

Related Posts with Thumbnails