rindu sangat - sangat. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Sunday, January 1, 2012

rindu sangat - sangat.

Assalamualaikum dan salam Sejahtera.


AMARAN: Entry ni dalam mood super duper fast.


Sekarang ni aku masih dalam mood study, sebab 3 4 5 Jan 2012 ni ada exam. Dah la tiga - tiga tu subjek major. Berturut - turut pulak. Gilak ah.. Tapi.. tapi.. tapi... Bagi aku chance update blog ni kejap eh. Boleh??. Ye la.. Gian kot~~ Lama bebenor dah tak update. 


First of all. HAPPY NEW YEAR kat reader blog ni. Kat kawan - kawan yang mengenali diri saya. Kat keluarga - keluarga. Kat cikgu - cikgu. Kat students saya. Senang cite, kat semua orang la...


Okey. Second, tolong soalan saya dapat jawab exam dengan baik. Dapat lulus cemerlang. Dapat grad dengan bergaya. Eh? Dan tolong doakan kawan - kawan saya jugak.


Third, tolong doakan kelancaran proses Latihan Industri (LI) kami student ISM Sains (Matematik) dengan Pendidikan di tempat pilihan masing - masing. Ok. Malas nak story pasal LI. Kata super duper fast kan? Mana boleh story panjang - panjang. :D


Forth, eh, cukup la tu. Lain kali la pulak. Oh ya, jumpa lagi lepas paper History 9 Jan 12 Nanti.
Jangan nanti aku dah tak ada idea sudah la.. Huhu...


Tata.. Sayokobes. Eh silap, Sayonara!. Chow!


Err.. Assalamualaikum la. 


Eh, chop. Ajak la kawan - kawan dengan sedara - mara lawat blog ni. Biar duit aku bertambah jadi juta - juta lemon. Hehehe...


Okey. Ni betul - betul Chow. Adios amigo!

0 127 comments:

Related Posts with Thumbnails