Salam Ramadhan. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Wednesday, August 1, 2012

Salam Ramadhan.

Assalamualaikum. Salam sejahtera.

 

Apa khabar semua. Saya harap sihat walafiat la ye. Bukan apa, ramai termasuk saya sendiri yang terkena batuk dan selsema. Huhu. Sebabnya? Tak jaga makan/minum. Err.. Ni sebab saya la, orang lain mungkin ada sebab mereka sendiri kot.

 

Almaklum la bila ada air sejuk time berbuka puasa memang tak dapat nak elak. Bagi je air apa-apa, asalkan sejuk. Nikmatnya tak terkata. Tapi kesannya, haaa.. Ini la dia.. Kan dah uhuk uhuk uhuk uhuk. Apa tu? Batuk la tu.. Lagi mau tanya itu bunyi apa. Adoi..

 

Sekarang ni, nak tak nak kena la tahan diri dari minum air sejuk. Tapi kadang-kadang terrrrlupa dan terrrminum air sejuk. hehe.. Cuma, lepas ni kena ingat-ingat sendiri la time minum tu. Time minum ais memang sedap, tapi sakit la. Apa pun, pandai makan, pandai la tanggung. Ye dak?

1 127 comments:

Tentang Aku said... [Reply to comment]

blogging gune galaxy note ke tu? ;)

Related Posts with Thumbnails