Selamat tinggal. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Thursday, January 19, 2012

Selamat tinggal.

29 Jun 2008 - 19 Jan 2012


19 Januari 2012
12:58pm
Meja Najwa, or might be 'bekas' meja Najwa.


Mungkin ini merupakan entry terakhir yang aku taip dari bumi Tanjong Malim. Lebih spesifik, Kolej Za'ba, Kampus Sultan Azlan Shah, Universiti Pendidikan Sultan Idris. Tempat suka duka sepanjang hampir 4 tahun. 


Kalau nak diceritakan segala suka duka tu, mungkin 3 hari 3 malam pun belum tentu habis. Dan yang pasti belum tentu aku setegar tu nak taip entry panjang berjela. Okey, so lepas ni apa? Destinasi yang pasti lepas ni balik Gombak. Bersiap sedia untuk buat Latihan Industri dan bersiap sedia menempuh alam pekerjaan. Kerja apa? Itu belum pasti sebabnya hanya Allah yang tahu rezeki yang telah ditetapkan untukku. 



Buat teman seperjuangan, ampun dan maaf andai diri ini tidak mampu menjadi yang terbaik untukmu. Terima kasih juga kerana menerima diri ini seadanya. Terima kasih untuk segala kenangan yang tercipta. Perjuangan kita belum selesai. Ingat! Sebagai Pilot kita kena terbangkan pesawat dengan baik. Jangan hancurkan harapan orang.



Okay lah. Last but not least, lagu ni untuk kalian. Untuk insan - insan yang aku rindu dan bakal dirindui. Selalunya, orang akan bagi lagu sedihkan? Tak pe la.. Kali ni tak ada lagu sedih. Ada jodoh kita jumpa lagi. 





salam  sayang;
zulaikha mohd nor
D 200810#####

1 127 comments:

. said... [Reply to comment]

konvo nanti datanglah jenguk tanjong malim. :)

Related Posts with Thumbnails