The place. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Sunday, January 16, 2011

The place.

Terima kasih sebab sekali lagi dengar aku membebel kat sini.
seriously, malam ni rasa sangat tak best.
Tapi aku still rasa bertuah sebab ada tempat ni.
yup!
THIS BLOG
the place where i can express my felling.


Kadang2, kita rasa tak ada seorang pun yang sesuai dengar masalah kita.
Plus, tak kan asyik nak bebankan kawan dengan masalah cikai2 ni kan?
Masalah hati dan perasaan.
Arrgghh.. Bosan kot..
So, kat sini lah tempatnya.


Kalau korang pun rasa bosan dengar baca aku membebel ntah ape2 ni.
Sila klik tanda pangkah kat sudut kanan belah atas.
Aaarrgghh...
Aku baru teringat yang korang baca apa yang aku tulis ni.
Spoil betul la.
So aku dah malas nak tulis lagi.
Adios!


p/s: Err.. kalau tak silap aku, ni first entry luahan perasaan yang marapu kot...

p/s/s: Kalau kau rasa tajuk tak ada kena mengena dengan apa yang aku tulis, abaikan je tajuk tu. 

p/s/s/s: Maaf atas penggunaan ganti nama 'aku' pada yang lebih berusia.

entry membebel ini dibawakan khas oleh;
-ahkialuz-

0 127 comments:

Related Posts with Thumbnails