bila rasaku ini rasa mu~ | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Sunday, January 24, 2010

bila rasaku ini rasa mu~

ahakzzz...juwang nya tajuk..
firstly saya nak minta maaf *again* dekat reader2 yang tunggu soseh2 dari saya. err..ada ker eh??soseh2 kali ni saya nak cerita pasal rasa. ok. cikgu zu nak tanya. korang rasa cikgu nak cerita pasal apa??cepat2 siapa nak jawab?? dah2. straight to the power point.

rasa 1: ggrrrr.. Geram!!
saya geram sangat dengan driver yang tak reti - reti nak bagi signal bila nak pusing kanan pusing kiri.saya tau la awak tu ada kereta. saya ni jalan kaki je. tapi agak2 la. tau tak perbuatan awak tu menyusahkan saya.?? saya punyalah tunggu kat situ, ingatkan awak nak jalan straight. rupa - rupanya awak nak belok. yang awak tak bagi signal tu kenapa?? ishh...

rasa 2: rasa nak tengok sangat cerita The Spy Next Door.
naaaakk sangat. Jackie Chan berlakon tuuu...




tapi bila cuti raya cina nanti ada lagi ke cerita ni?huhu..
planning: bila dah dapat duit + movie tu ada lagi, zu nak pergi tengok. hehe.. siapa nak ikut??sila angkat tangan.

rasa 3: rasa cam nak jadi promoter.
siapa rasa tak tahu nak buat apa sepanjang 28-31 jan 2010 ni?  haaa.. meh la datang sini...

HARI TERBUKA KOLEJ ZABA
"Jelajah Ilmu Menyusuru Warisan"
tarikh: 28 -31 Januari 2010.
tempat: Kolej Za'ba, Kampus Sultan Azlan Shah,
Uni. Pendidikan Sultan Idris, Tanjong Malim, Perak.




jemput datang la yerr...

errr...siapa2 yang rasa nak jumpa saya tu datang la yer..ekeke...opsss!!! ada ke orang nak jumpa aku???tettt!

"Majulah Kolej Za'ba untuk Negara." *err..sem depan saya duk kolej lagi kan??heheh*

-zulaikha-

6 127 comments:

A.I said... [Reply to comment]

memang pon, kadang2 bengang jek.
mentang2 kite jln kaki, x respct lgsng,
huuu~

Unknown said... [Reply to comment]

nak ikut skali!mau tgk gakk!hihi
em.nak g kolej tu cane ek?bkn kt pahang ke?

azyan azilah said... [Reply to comment]

woi.
cite spy next door tu langsung tak best.
tolong tgk cite len.
jackie chan punyer acting macam taik.
siyez xbest.
this is the worst jackie chan's film ever made in history!
hahaha
aku tau aku dah tgk.

cik nurulain said... [Reply to comment]

wah banyak betul rasa yang kamu rasa ek cik zu. ehehehhe.

eh, lambat nya nak tunggu CNY. mengapakah? CN tak tgk lg tp tu ada org dah kata tak besh so takyah tgk la cik zu. tgk citer lain saja. keskes.

itu je ke rasa yang cik zu rasa? CN rasa nak jadi ikan duyung yang jelita sekarang. boleh tak?

Syoknye FINGO said... [Reply to comment]

waaa~
tringin nk tgk cite the spy next door tu..
ske tgk jackie chan..
tp kne tunggu duit kuar dulu nmpk nyee...huhu

zulaikha said... [Reply to comment]

@aisya
lagi bengang kalau nak gi klas tetibe air lpak terpercik kat kita. driver tu bawak laju oo0o0...

@amad
nak ikut?? jom!! tp diorang kata cerita tu x best. hukhuk....kolej za'ba(UPSI) kat tanjong malim, perak...meh la datang... memeriahkan lg majlis..

@yan
alaaa.. citer tu x best ker?? aku baru hajat nak g tengok.. tak jadi la cam nie...cite ape best skang??

@cik nurulain a.k.a CN =)
tggu CNY sebab bru boleh balik umah..T_T kalau CN nak jadi duyung bleh jer.. tp nanti kesian kat duyung2 yg ada.. nnt diorang dah x femes..hhahah..

@wawa
sy pun ske jackey jugak..hehe..tp diorang kata x best.. so kena pertimbangkan dulu nk tgk ke tak..

Related Posts with Thumbnails

.::sejarah penulisan::.