nak naikkan traffik blog anda? | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Friday, January 15, 2010

nak naikkan traffik blog anda?

ini bukan kerja rumah yg lecturer bagi.
ini jugak bukan homework kelas tusyen aku.
dan ini jugak bukan lah ole-ole cuti sekolah yang cikgu2 selalu bagi time cuti sekolah.
ini adalah kerja memblog yang aku sengaja cari. ok. jangan membebel.

sambil jalan2 blogwalking sana sini, aku terjumpa satu blog yang bagi banyak tips2 yang berguna untuk blogger2 baru dan yang lama. sebenarnya banyak dah blog2 yang bagi aku tips nak tingkatkan mutu blog aku. cheyyywah. tapi aku sangat busy **bizi la sangat. huh!!** untuk meng update blog ni lantas meletakkan link2 mereka.

ok. jangan bagi aku membebel lagi.

klik link dibawah untuk belajar. jangan malas2 eh.

1. tips menaikkan traffik blog melalui forum.
2. buffered earnings and metered earnings. ape ni? haaa.. klik la kalau nak tahu.
3. tips dapatkan buffered earning.

thanks to mathsensei. and kepada sifoo00 blogger yang saya timba ilmu dar ianda tapi tak dapat nak letak link anda disini, saya mintak maaf banyak2. lain kali kalau ada kerajinan + masa saya akan promot blog anda kat sini yer.. hehe..


tuan punye blog yang earningnya masih ciput.
-zulaikha-

7 127 comments:

yanmie said... [Reply to comment]

gud luck...moga trafik bnyk masuk lepas nie..

cik nurulain said... [Reply to comment]

relax la zulaikha. sikit sikit lama-lama kan jadi bukit. ;)

zulaikha said... [Reply to comment]

cik yanmie:
amin..=) thanks lawat2..
sejak join gengblogger ni traffik dah naik sket..hehe..
thanks gengblogger..muah2..

cik nurulain:
thanks lawat2 jugak.. sy tgh tggu..hehe..
semoga blog cin nurulain jd gunung emas..heheh...

yanmie said... [Reply to comment]

kak yan jwb kt sini yea..kt shoubox xleh taip pnjg2..hehe..

klu mothly bengkok arr..hehe..domain utk 1 thn, hosting pun 1 thn jugak. nk murah guna sepakuhosting..kikiki, tp guna flatform wordpress, wordpress mesra seo, trafik senang masuk, x yah susah2 ping blog, dia ping sendiri bila kita publish entry :)

Mr. Cuz said... [Reply to comment]

baru membloggingkan diri ker??hehe semoga sukses yer..cuz dah kurang nak blogging ni..tenet xdak..ahakz..tggu la telekom masukkan streamyx kat umah..haha

Cahaya Yang Riang Gembira said... [Reply to comment]

Heehee.. Selamat berblogging yek zulaikha.. Enjoy yg penting.. Ngeee..

zulaikha said... [Reply to comment]

thanks farhana..
ape yang penting??
kerjasama. eh..salah2..
yg penting kita enjoy!!

Related Posts with Thumbnails

.::sejarah penulisan::.