kalau yang ni boleh je.. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Tuesday, July 20, 2010

kalau yang ni boleh je..

Hye.. Assalamualaikum... Ni entry cepat. sebab kelas pukul 2pm., Baju tak gosok lagi.. Nak kena present pulak tu.. So tak boleh ambil masa lama - lama. pukul 12 entry ni mesti di publish! kite tengok ye nanti.. (biasa nya kalau tulis entry mesti lama.. huuh)



Haa.. Nampak tak ada iklan? Kalau sesiapa nampak iklan Milo cepat - cepat klik ye. Bukan apa.. Sebab.. Bila korang klik.. korang akan nampak ini...


klik gambar untuk nampak lebih ensem/cun jelas.


dan korang juga akan nampak ini


klik gambar untuk nampak lebih ensem/cun jelas lagi.


Haaa.. nampak tak yang dalam petak merah tu. Setakat sache tu. Mudah je kot. Kan? Zu pun ada... Tapi dah tak cukup 20. Dah buang da...


emm.. Sekarang dah pun pukul 12.00. I'm gonna publish dis entry.. sory kalau sangat ringkas.. 
kalau ada iklan kat blog zu klik je walaupun bukan iklan Milo.,. hehhe.. 


salam sayang,
-zulaikha-

8 127 comments:

nawza_terbaek said... [Reply to comment]

haha.. jom merajinkan diri join..heheheh

Uruchimaru @ kf said... [Reply to comment]

hehehe iklan awk tak keluar plak !

nawza_terbaek said... [Reply to comment]

xper... pekara biasa... cube next time..hehehe

Kaedah Yg Berkesan, Tq Kepada Semua Yg Berkenaan

zulaikha said... [Reply to comment]

@wan:
jom join! nak beg tu..;llalalalla..



@uruchimaru:
hmm.. :( cuba lagi ye.. (slalu2 la jenguk cni..hehe..)

Shidi Shah said... [Reply to comment]

kelam kabut wat entry yer...hahah

http://prince-aeros.blogspot.com/

zulaikha said... [Reply to comment]

@shidi:
a'ah.. tak sempat nak membebel panjang2.. huuu...

nawza_terbaek said... [Reply to comment]

mane x kalangkabutnye...da hari2 fan club ZU mintak N3 baru...hahahahaha

Kaedah Yg Berkesan, Tq Kepada Semua Yg Berkenaan

zulaikha said... [Reply to comment]

@wan:
hahahha... zu mana ada fan club.. wan ngn shidi ade la.. hehhe...

Related Posts with Thumbnails