Bila kebosanan menjelma. Handphone jadi mangsa. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Wednesday, October 13, 2010

Bila kebosanan menjelma. Handphone jadi mangsa.

Hye. Assalamualaikum. Setelah sekian lama Zu tak buka friendster, tadi cuba la menjenguk kejap. Geledah sana, geledah sini akhirnya Zu jumpa gambar ni.




Gambar ni diambil masa Zu sem 1 di UPSI. Waktu malam dan tak tahu nak buat apa. So kitorang penghuni rumah **** isi masa lapang kitorang dengan mengambil gambar handphone2 kami. 


Gambar kat atas tu semestinya Zu yang ambik. ye la, siapa yang promote nama kita kalau bukan diri sendiri. Kan? Kan? 


Handphone yang jadi mangsa kebosanan kami malam tu...


Jangan tertipu dengan bilangan handphone ye. Jumlah handphone ada 10 (termasuk yang tengah mengambil gambar) tapi dalam rumah tu ada 6 orang je. 


Sekian. Inilah jadinya bila kebosanan melanda. Sebenarnya banyak lagi gambar - gambar yang kitorang ambik. Tapi kalau letak semua lambat pulak nak loading kan? Tengok dua ni je la ye.. heheh. :) Korang pulak macam mana? Apa korang buat kalau bosan?

pengarang;
-zulaikha-

4 127 comments:

AMIR KOMENG said... [Reply to comment]

pakai handphone apa?kredit banyak ker..meh sini top up..

http://amirkomeng.blogspot.com/2010/10/gpstrafik-systemcanggih-tu.html

NORfazliza ramli said... [Reply to comment]

wah! kenangan! rindu la plak kt umah ****..... :)

nizamsani said... [Reply to comment]

banyaknya telefon.

zulaikha said... [Reply to comment]

@AMIR KOMENG
Pakai nokia je. Kredit tak banyak pun. Guna youth club. Jimah. hehe. (Promot nih)

@NORfazliza ramli
Yup. kenangan tu!! Kalau rindu meh la datang KZ.

@nizamsani
orang lain punya tu... sebab tu yang banyak.. huhu..

Related Posts with Thumbnails

.::sejarah penulisan::.