hoyeah!! Dapat topup RM10 free!! | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Saturday, April 17, 2010

hoyeah!! Dapat topup RM10 free!!

alhamdulillah.. macam tau - tau je aku ni malas nak gi topup. hahha.. Lagi pun sekarang ni kan tengah hujung - hujung sem. Faham - faham je la status kewangan aku macam mana kan..Ok lah. Intro sikit - sikit sudeh~~


Camni kisah dia. Dulu aku pernah jawab online survey pasal "Kajian Mengenal Pasti Tahap Kebimbangan Belia Terhadap Isu Jenayah di Malaysia". Survey dari IPPBM ( Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia )


Time ni aku pun tak sure sangat betul ke dapat topup free. Tapi aku jawab je. Kalau dapat kira rezeki. Kalau tak dapat pun aku tak luak apa - apa. 


Then dapat lagi satu survey dari IPPBM. Kali ni tentang "Keberkesanan Program Rakan Muda". Well... Untuk kelihatan lebih muda, aku pun jawab la. Lagi pun aku memang minat ngan program rakan muda ni. Untuk survey ni pun dia (IPPBM) nak bagi topup free. Kali ni aku mintak untuk Hotlink pulak. hehe.


Bila dah submit, aku pun wat dunno je. Ye la. Tak de la berharap gila - gila kan. Tengok - tengok semalam aku dapat 1 e-mail yang membuatkan aku senyum sorang - sorang. haha. Meh aku nak share sikit email tu.


>> klik untuk penglihatan yang lebih menarik <<

Yang ni untuk survey yang first tu. Topup untuk no.celcom. 
Nombor aku lak: 019 - 43...... teka sendiri. Tak de nya aku nak bagi.


>> klik untuk mata yang cantik <<
Yang ni untuk 2nd survey. 


Akhir kata, aku nak ucap terima kasih banyak - banyak la sebab bagi aku topup free ni. hehe. 
Ok la... adios amigos!! (^_^)v 

jiwa muda;
-zulaikha-

4 127 comments:

joegrimjow said... [Reply to comment]

wawah
bile ntah nak dapat top up free camni lagi

zulaikha said... [Reply to comment]

@joegrimjow: saya pun nak dapt camni lagi.. hehe.

Nawza said... [Reply to comment]

bile nak blanje wan topup??/ulps..tngu de nset bru la t yer...hahahaha

zulaikha said... [Reply to comment]

enset baru dah ade tp peluang dh tertutup la.. huhu.. camne ni?

Related Posts with Thumbnails

.::sejarah penulisan::.