saya tak nak kena BANNED!! | nuffnangers, sila baca. | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Thursday, April 1, 2010

saya tak nak kena BANNED!! | nuffnangers, sila baca.

BANNED! 

Uish.. kes berat jugak tu. Kalau kena banned, boleh jadi akaun Nuffnang ku kena gantung. erkk. Tak nak la kan... tak best la. Tapi tu ok lagi kot dari kena blacklist. Hwaaaa... Kalau kena ni lagi parah. Dah tak boleh join Nuffnang langsung. =( Dah la ku baru je join Nuffnang ni. Earning pun takat buku lali je baru. Nak bagi dia cecah juta - juta. hehe..... juta? boleh ke?


Nak tahu kenapa tiba -tiba Zu cakap pasal BANNED ni?. 


Sila baca entry ni. [ klik sini ok. ]



Thanks to Aried coz bincangkan isu ni. =)
Thanks to sis Jieda. Coz Zu mula2 baca berita ni dari dia.=)

Daaaaaaaa~~~

love;
-zulaikha-

7 127 comments:

Amieynna Amin said... [Reply to comment]

okeyh2..thanks for sharing ya..

faeznaem said... [Reply to comment]

tengs 4 sharing..

phycrewz said... [Reply to comment]

huhu..agak bahaya

CikLilyPutih said... [Reply to comment]

bagus nie. thks for info

zulaikha said... [Reply to comment]

amieynna Amin: welcome..

faeznaem: welcome..

phycrewz: jom sebarkan.

CikLilyPutih: welcome.

e p i x ____ said... [Reply to comment]

salam , terima kasih sudi datang melawat blog sy.

:) sy pon tak nak gak kena banned ni. dari dulu dah tau dah tak leh klik paksa2 ni.

tapi ramai yang buat. skarang nuffnang dah naik kepala laaa kan.. xx lama lagi nuffnang jadi mcm google adsense. sangat straight.huhu..

www.shafiqscreamo.blogspot.com

zulaikha said... [Reply to comment]

shafiq:
sekarang ni dh xtau nk klik ke x.

nk klik takut, x klik ksian kt member..

Related Posts with Thumbnails

.::sejarah penulisan::.