penipu yang terkantoi!! apakah?? | .:: ZULAIKHA ::.

.::duit sewa rumah::.

Friday, April 16, 2010

penipu yang terkantoi!! apakah??

ape punya tajuk daaa.. seriously Zu tak tau nak bagi tajuk apa...

nak cerita pasal ni ha...
ok..let's check it out!!!

>> klik untuk mencantikkan mata<<

Alahai... kalau ye pun agak - agak la.. dah la ....

1. Aku tak pernah lagi nak buat apa - apa urusan bank secara online walaupun bende tu menyenangkan kerja.
2. Aku tak pernah ada akaun bank ni.. So, apa kes nak unblock akaun aku?? 
3. Bila aku letak cursor kat link yang dia bagi, kat status bar tu bagi alamat ntah ke mana - mana ntah. yang pasti bukan ke public bank punya site.
4. Cuba korang tengok, alamat email aku pun dia tak tau..hmm.. sah - sah dia main bagi je kat sape - sape..

ok lah...

Senang cerita...kalau korang dapat email cam ni.. semak - semak la dulu.. jangan main klik je...ok??

sekian, saya Zulaikha melaporkan untuk .::ZULAIKHA::.

8 127 comments:

kanip mito san said... [Reply to comment]

ni semua trik nak menipu je

zulaikha said... [Reply to comment]

@kanip mito san: yer.. btul tu.. tp trik x menjadi.. huhu..

Mr. Asada said... [Reply to comment]

peh.. mcm2 taktik nak menipu skrg ni.. nape cam makin ngok lak cara dia ha?

tapi sape yg pecaya ni mmg org yg tamakkan harta dunia la kot. erkk!

aku dah merepek.. baik post terus sebelum berjela2 ni.. hehe :P

zulaikha said... [Reply to comment]

taktik yg makin banyak..tp diorang xbrape terror lagi la.. sbb leh kantoi cam ni.. hahah...

Pisyek K said... [Reply to comment]

Hoho, skill phishing yg x professional lagi...

kalo kne dgn yg professional nnt, jgn terpengaruh plak...

hehe...

XD

zulaikha said... [Reply to comment]

@pisyek: risau jugak ni.. harap2 x terpengaruh...huhu.. tp stakat ni kalau nmpak email bkan2 zu delete je trus.. :D

hanis aleeya aka gadis sepi said... [Reply to comment]

Sama dapat email tu.. Padahal tak pernah ada public bank account pun.. Ape la..

zulaikha said... [Reply to comment]

@hanis aleeya:
dia anta banyak2 tu... main send je...
btw, thanks singgah kat sini =)

Related Posts with Thumbnails

.::sejarah penulisan::.